tisdag 27 april 2010

mitt så kallade hår


mitt hår & jag har en lång kärlekshistoria. för er som har frågat:
har haft löshår från & till, kan det vara i 7 år nu... & jag tackar gud för att det finns för mitt hår vill inte riktigt bli så långt
som jag vill ha det. kan inte heller påstå att kvalittan på mitt hår knäcker... jag har keratin pluppar (så kallar jag dom) som man smälter in i håret & dom passar mig hur bra som helst. mitt hår är självlockigt & när det blir utväxt blir det dreads som kan vara lite svåra att ta sig igenom när det ska ur men vill inte påstå att det sliter ngt på min hårkvalite. 2 ggr per år brukar jag sätta in nytt- fungerar för mig. denna metod tycker jag känns mest fresh i hårbotten, inget lim & skit.
sen har vi mina beloved hårclips! metervara äkta hår som jag köper på taj mahal
& syr fast hårspännen & vips så har man victoria secret hår när man vill!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad använder du för produkter i ditt löshår? Shampoo, balsam, inpackning, stylingprodukter??? De är så lockigt och fint!

fRANCISKA sa...

oj tack! gillar att fixa med håret & jag använder en hel del grejjor för olika typer av lockar... jag ska fixa mer info LOVAR!! lägger upp allt här ska du se!