lördag 10 april 2010

eat my...



Wille (skitarsel) Crafoord är utan tvekan den mest
osympatiska, vidriga, miffade, pretto-wannabe
jag pratat med...EVER. Trodde han skulle va lite skön, MEN så fel jag hade.

Kul spelning igår dock, jag kunde till min förvåning nästan alla låtar utantill vilket störde mig för de ska inte skitarslet få.
Den andra killen Peder (aka Pedda P) va råskön dock - gurra g va inte med, enligt rykten för att wille snott hans tjej...hahahahahaa typiskt skitarsel!

ta din basker å dra - eller gå till vaksala torg å häng me alla andra freaks som invaderat stan - idag stannar jag hemma - manga freaks me out/eMi

2 kommentarer:

Mahlin sa...

så jäkla trist när man tror att nån ska vara trevlig som sen beter sig som ett miffo!!!
"-Ursäkta var inte otrevlig för att du är helt ute och passé" skulle du ha sagt ha ha ha ha.
puss

elin sa...

haha ja varför sa du inte så emi!!