onsdag 21 april 2010

hon är på väg hem...

eller ja kanske i allafall. Imorse skickade jag iväg ett sms och frågade hur det gick. Då skrev hon:


"Sitter på flygplatsen nu bör lyfta 7.30 om
allt går som d ska"
men...20 min senare...

"vet inget 3tim försening sen ev mot
Sundsvall"
Ok jag har ju inte direkt tyckt synd om dig för att du fått extradagar
i solen - jag skulle själv vara borta så länge som det gick, naturkatastrof
- vad göra liksom...Men seriöst att stå färdigpackad på flygplatsen
och inte ens veta om man kommer iväg - det måste SUGA!

nu tycker jag verkligen synd om dig och min extramama Barabara...

Hitta denna på min dator - bara för att förbereda inför den
stundande hudfärgen... mahlin watch out!
Glöm inte läsa Mahlins grymma inspirationsblogg här

1 kommentar:

Mahlin sa...

poop and clown white blir det på kommande bilder haha.
<3