torsdag 14 april 2011

PUKEify

HA! Där fick ni alla Spotify älskare! Jag har varit en spotify motståndare från dag 1 och hållt fast mig vid att tjänsten är totallt värdelös. Teoretiskt sätt - ja, men praktiskt, no no!
Kolla vad som kommer hända med eran älskade tjänst från och med 1:a maj:

Förändringarna innebär följande:

Varje spår får endast spelas totalt fem gånger.

Den totala lyssningstiden kommer att inskränkas till 10 timmar per månad, vilket motsvarar cirka 200 låtar.



OK dags att dra till Mr.Falk. Jag har vinet, så tolerans nivån för min sena ankomst kommer vara minimal.


Kommer att befinna mig på Oasia. Kom förbi och säg hej! :)


3 kommentarer:

Malin Freiman sa...

Begränsningarna gäller ju bara gratisanvändare. Spotify in my heart forever haha. Mina bussresor är fantastiska med spotimobil :) why would you hate it? Why, why would you do that?

fRANCISKA sa...

Tjänsten är ju inte ett bra alternativ till illegal nedladdning av flera anledningar. t.ex. dåligt utbud av låtar, låtar läggs upp tok försent m.m.
En riktig party pooper när folk drar fram sin spotify lista. All hail illegal downloading! wihooooo / Saaam

Malin Freiman sa...

Du gillar ju bara att få kalla dig lite kriminell haha ;)