lördag 9 april 2011

Introduction.



Hello!
Frasse har bett mig att ta hand om hennes blogg medans hon är och schteeeeker bland turister & terrorister. Jag skrattade åt förslaget och trodde hon drog ett halv dåligt skämt. Så var inte fallet. Så nu sitter jag här fast med bloggen en vecka framöver.

Jahapp gott folk , hur gör vi? Jag har ett förslag. Vi lär känna varandra. Låt oss umgås.
Jag börjar. Jag är Frasses kompis Sam. Har inte alltid alla hästar hemma i stallet men ett hjärta utav guld! (får man säga så om sig själv?)

Vilka är ni? Varför läser ni denna blogg? Vad kan farbror Sam göra för er?


kyss & penetrering


9 kommentarer:

mahlin wahlgren sa...

Du har ett vackert hjärta av guld! Jag e med i veckan :)

Malin sa...

Jag är Franciskas gamla glömda kompis Malin. Vi har känt varandra från lågstadiet. Vi var rätt mycket bästisar förr men gled ifrån varandra när jag flyttade hemifrån...jag saknar Franciska jättemycket.

Läser här varje dag!

Anonym sa...

Halka in på denna blogg en gång i tiden, och F är orginell och har en grymt egen cool stil.
Har dock inte alltid samma smak som henne, men jag gillar hennes blogg.

malin sa...

Många Malin, jag är med i vecka, blir asbra!

VArför jag läser.. För att bloggen har allt. hjärta, själ och fäshjön.

Stina sa...

I´m in too!! Kul att man får lära känna dig lite, har bara sett dig på snygga bilder här och i forumgallerian :)


ps om du vill veta vem jag är kan du kolla rutmfl.blogspot.com :)

Anonym sa...

elinjohannaholmberg. roligt att följa dig denna vecka Sam <3

Rövarmamman sa...

Heja Dig! Härligt att du ser till att hålla bloggen levande når F. Är och njuter av ledighet! Vem jag e?...jo, en kompis från detaljhandeln ;)

Anonym sa...

Hej,
Jag är också en som av ren slump fann F blogg och jag älskart! Underhållande, kul, underbar stil med härliga tips.
Ska bli spännande att få följa dig denna vecka...

/Maria

Lisa Anckarman sa...

och så jag förstås.
Alltid med!