fredag 22 april 2011

i mobilen






vaknade uppsvullen & röd i ansiktet- stressymptom/bästa reklamen
för denna serie, som jag aldrig sett men fan va jag garvar åt hans utbrott!/sötnoah
på besök/luddes kärleks sms till lisa/sam har hamnat i onepiece träsket/jamaican food bjuds
det på hos whalgrens/ett jävligt gott rödvin/jamaican people på arlanda... eller?!!/alltid lika kul
att se ens vänners namn i tidningar- cosmopolitan/mms på semestern: men visst dom saknade mig men dom
trodde att dom hade det bättre än mig hemma kvar i uppsala/nyhetsuppläsare... vad ska man säga...
trovärdig kvinna- lite svår att läsa av bara/påskägg från make up store/lunch på taket/
dom stirrade lite väl mycket!/finaste oliven & fabio som påskkärring & påskgubbe.

1 kommentar:

It's your boy - Sami Uppsala sa...

hahaha asså musse kvinnan tar priset! it should go viral! så jävla braaaa hahahaha jag orkar inte