torsdag 15 december 2011

B frågade...




(plaggen är second hand & halsbanden är nygamla)

"dina 5 favoriter ur garderoben"

oouf det här är nog bland det jobbigaste- att bestämma
mig för några få favoriter. top 5 av allt jag har... jesus! nenene don't make me!
fick bli top 5 av det jag helt enkelt tycker om att titta på & bara älskar (självklart ha
på mig...) & aldrig skulle göra mig av med.
har lixom för mycket av det mesta så
jag lovar att jag kör ett eget smyckes/väsk/skoinlägg senare.



3 kommentarer:

B sa...

Haha, förstår att det inte är lätt med allt snyggt i din garderob :)
Blir så sjukt inspirerad av din stil, vill också våga så mycket! Och den mönstrade klänningen är to die for!

fRANCISKA sa...

TACK B!! helt ärligt tänk inte för mycket & kör. juh mer kärring & konstigt det blir desto bättre ;) kläder är fantastiskt kul!

B sa...

Okej, det blir mitt nyårslöfte...att bara köra! :)