lördag 23 juli 2011

loppis alltså...


här har ni mina absoluta bästa loppisfynd från dom senaste dagarna.
ok lyssna på det här... mina underbara älghorn kostade bara 300kr & dom små hornen
gick på 40spänn styck. här runt uppsala gick ett par ä l g h o r n som var något större, loss på 1200kr...
jag älskar hälsingland!!! ...vill ni verkligen veta vad jag fick
betala för den grå/mintgröna kaninpälsen..? vill ni? 180kr!!!

& ni som känner för att klaga på att jag bär päls & köper horn...
gör inte det för jag har en låg lista på argument-
vad som är rätt & vad som är fel. drop it!


2 kommentarer:

Rebecca sa...

Åh vilka fina fynd! Är själv på semester i Hudiksvall, har du några tips vilka loppisar jag ska besöka? :)

fRANCISKA sa...

heje!!
helt ärligt då har ja ingen aning... satt i bilen & visslade tills att vi skulle ut & shoppa. men det finns en runt hudik en jävla massa & jag tror man kan fynda på alla! lycka till!! :)