torsdag 16 juni 2011

i mobilen








här ser man ut i håret när man tar ur en toffs som man haft i ca 4 dagar/äckliga fåglar
hänger runt maten mitt i natten... eller morgonen./my ride!/wasabinötter!! lite lätt beroende/ sjukt ledsen
för att man måste jobba när solen skiner./nina & jag ca 21år gamla/cevapi på balkongen med mickis/torsdagshäng!/
veckan började med att en fågel sket ner mig & alltså tillförde massa tur i mitt liv... & hur slutar det... en svart jävla katt förföljer
mig! tack!/emi vägrar vara med på bild/luftar mig över fläkten... visst inte att jag var uppblåsbar!/sms från sam./
snyggaste garderobsbrudarna hittar ni på birger- balkanpower!/sol i uppsala!/claudia & jag på
kolmården/claudia vinner grejjor på mcdonalds lotterit!/vi hittade min bröllopsklänning
på myrornas./style by mahlin/korthårig tidigare idag/långhårig just nu!


2 kommentarer:

Malin sa...

du har ingen gammal snygg bild av mig liggandes någonstans? Vore kul att se. Du har inte tid att ses nåt i sommar eller? Du verkar så upptagen jämt.

mahlin wahlgren sa...

ditt hår är verklien fantastiskt på första bilden!! snacka att man skulle lacka om man står på ett jobb och modellen kommer med sånt hår! ha ha ha ha