måndag 23 maj 2011

djurplågeri


vill bara börja med att säga att en snabb shopping runda
under lunchen när man är bakis är inget jag rekommenderar.
ok så vi kommer
in på indiska & försöker ta oss fram bland smycken fast vi har lixom en kvinna framför oss som strosar
runt med sin bomullstuss till hund. jag blir stressad utan anledning men vill komma fram- hinner
såklart bli irro som fan på henne- kort stubin kan man kalla det.
vi kommer förbi & jag står & glor i spegeln &
dividerar med ros & elin om vilket halsband jag ska välja & tar ett steg bakåt & känner ngt mjukt- tror det är mattan men
vänder mig om lite hastigt & säger "vad va det där??" "sorry"... ser att brudarna står vända åt olika håll & dör av garv...
ok så vad har jag gjort?? just det- jag har precis naggat hunden!!!!
vem fan tar med sig sin hund ut på promenad inne i butiker på en lördag!!!
då får man fan skylla sig själv...


1 kommentar:

eMi sa...

hahahahaahahah IIIIUUUUUUU!