tisdag 15 mars 2011

arbetskamrater


dom är världens bästa.

4 kommentarer:

Anonym sa...

DU är världens bästa! älskar att jobba med dig..det vet du :) det piggar alltid upp min vardag att veta att jag ska spendera 8 timmar med dig. jag är otroligt tacksam för alla fina minnen vi har och även dom nya som vi skapar hela tiden. Det är en otroligt skön känsla att stå med dig på jobbet och dra av ett av våra konstiga skämt och skrattta så det sprutar tårar ur ögonen. Visst, vi tycker inte lika om någonting, gillar inte samma kläder, musik eller ens samma kaffe..men fan Franciska ändå så är vi en sån super skön duo! Ena är en fjantig romantiker som skiner upp när Fille kommer på besök och den andre coolaste bruden i stan som lätt blir arg när Fille visar sig. Men det är lixom vi..vi kör vårat race!...och det är underbart!
Cciska, ska vi köpa en varsin bulle och äta på fredag? NEEEEJE, det gör vi i Paris! :))
<3 /Claudi

malin sa...

Men ni är väl för fina.

Jag längtar efter er så inibombens mycket.

Att göra sin grej i storstan är lite lätt svårt när man har sin musfamilj att längta efter...

fRANCISKA sa...

CLAUDIA packa dina grejjor nu!! sånna här saker får man inte skriva för man får en klump i halsen... ;)
MALIN välommen när du vill!!
NI jag älskar er!!

Anonym sa...

aaaaaaaa men då vill jag gå på en gång!!!! KÄRLEK TILL DIG MIN FRASSE!!!...pernilla <3 /Claudia