tisdag 11 januari 2011

favorit i repris


i maj 2009 stod syrran, mahlin & jag på vaksalatorg & krängde prylar- det kanske var
den roligaste dagen på det året. nu har syrran & jag bokat att göra det i år med.
en favorit i repris får ni nu efter mitt möte med en massa dumbasses under dagen.

så här skrev jag på franguru bloggen då...

" älskar loppis!

syrran & jag blev 5700kr rikare! (splitta det på 2pers) vi sålde nästan allt mellan
5-40 kr & ändå blev det så mycket pengar. så folks det lönar sig!
ok så jag känner att jag måste dela med mig utav
de allra bästa kommentarerna jag fick under dagen.


kvinna ska köpa en tunika som som har tillhört mig.
pris:30kr
-har du haft den här på dig? undra om jag kan ha den...
du är juh lika tjock som jag i armarna!
-jag säger 50kr för den får du betala & vänder på ryggen!

yngre underlig man ska köpa ett par örhängen till sin "fästmö".
pris:10kr
-hmm undra om hon kommer att gilla dessa. om jag ger dig 10kr &
köper dem nu kan jag få
ångervecka????????????
-jag ser ut som ett frågetecken???????

utlänsk äldre man vill ha en helt ny wokpanna.
pris:20kr
-vad är det här? 10kr? kan jag få garanti?
-jag står på mig & säger att 20kr är bästa priset & förklarar
vad det är för ngt & vad man ska använda den till. jag
vägrar pruta. jag skämtar att visst absolut jag kan skriva ett
garanti till honom. & han är seriös. han vill ha garanti!!
vad ska han göra?? komma tillbaka med den om 1 år???

kvinna vill ha ett par skor.
pris:30kr-strl 38
-har ni den här i 39?
-jag kunde inte låta bli att säga.
vänta jag ska kolla på lagret!!!

joråsåattehh???
...superkul att så många vänner kom & supportrade oss!! "



4 kommentarer:

mahlin wahlgren sa...

jag vill haka, har massor att sälja. Ni kanske även behöver mig som medlare om syskonkärleken blir för påtaglig ha ha. Varför har jag hundra kepsar på mig? Miffo!

eMi sa...

hahahahaha ja kommer ihåg - det är ju så himla himla kul ju!!
ja vill oxå va me! fast ja står en annan dag för ja tror ja ska handla av er istället.. PUSSA

Caroline sa...

Hahaha vilka jävla idioter asså! Bilden på Mahlin i kepsAR är grym hahaha;)

Michell sa...

Heyy och God fortsättning =)

HAHAH mannen som ville ha garanti knäckteändå allt!!! Du måste säga till när du ska stå där, måste komma förbi då =) seriöst...