måndag 5 juli 2010

en trött jävel


blir alltid glad av den här bilden- den inspirerar till det mesta. min absolut s t ö r s t a idol- så mycket k ä r l e k till han!
gick upp hyfast tidigt för att hinna umgås & käka frukost med mori & nu är jag redan hemma.
senare i eftermiddag hade jag tänkt att det skulle passa med ett spinningpass men vet ni vad...
jag orkar inte- jag är så fruktansvärt trött! har säkert inte sovit ordentligt en hel
natt dom senaste 3 veckorna så jag ska nog lägga mig i sängen nu & kanske att man får sola lite
senare när man vaknar igen... om solen tittar fram som den ska idag.


1 kommentar:

Lady Thirty sa...

visste inte att du gillade Prince :)
han är en stooor favorit för mig med, kolla in här vetja: http://ladythirty.blogspot.com/2009/07/freaky-friday-lady-thirty-as-prince.html

kram