onsdag 26 maj 2010

lite igår & idag

snacka om att janis blev glad när jag skickade ett mms till henne med hennes long gone
nycklar- det var som hon/vi trodde att dom låg alldeles för nära för att hitta. dom trillade ner på mig (could've died) när jag rotade
i hyllorna på lagret. thank god nu är vi alla glada för det! & ser ni gubbfan som trillade när han försökte sätta sig i stolen för att han inte orkade gå 5 m & hans fru som försökte hjälpa honom (lika packade båda två) ramlade
rakt på han så han typ däckade. folk blev lite lätt hysteriska (emi oxå men lugnade ner sig snabbt så hon kunde fota)
medans jag satt & glodde utan att röra en mig. komigenförfan man får skylla sig själv
när man beställer in groggar & flarrer med vin innan kl 11 till lunch!


1 kommentar:

Mahlin sa...

vinlurre I like ;))